U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.
Daarnaast kunt u elke werkdag van 9:00 uur tot 18:00 uur onze winkel bezoeken om persoonlijk door één van onze collega's geholpen te worden. U kunt tevens elke werkdag tussen 9:00 uur en 18:00 uur telefonisch uw bestelling doorgeven.
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
Indien u een product wilt retourneren, kunt u deze aanmelden door gebruik te maken van het formulier Retouren, die te vinden is op uw Account-pagina. Aan de rechterkant van de pagina staat een knop "Retouren", waar u een formulier kunt invullen om de retour bij ons te melden.
Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?
Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.
U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.
Bestellingen die voor 18:00 uur worden besteld, worden binnen 5 werkdagen bij u aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten uw openingstijden afwijken de normale kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. U kunt ook via uw Account-pagina het manco-formulier invullen, welke u aan de rechterkant van de Account-pagina vindt.
Wat zijn de openingstijden?
Onze winkel is elke dag geopend van 9:00 uur tot 18:00 uur. De webwinkel is 24 uur per dag geopend.
Indien u vragen heeft voor onze Klantenservice, dan kunt u contact met hun opnemen op werkdagen van 9:00 uur tot 18:00 uur. Zij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.
Wat zijn de verzendkosten?
Indien uw bestelbedrag boven de € 100,- ligt, rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 100,- rekenen wij € 10,- verzendkosten.